Osteguna
09 urr.
2014

Ongietorria eta inaugurazioa

  • José San Blas, Deusto Business Alumniko Zuzendari Orokorra
  • Guillermo Dorronsoro, Deusto Business Schooleko Dekanoa
  • Aitor Cobanera, Teknologia eta Berikuntza Zuzendaria - Spri
Osteguna
09 urr.
2014

Estrategia eta negozio-ereduak

Internetek marka bat sortzeko eta garatzeko bide berriak ematen ditu, funtsezkoa baita atal hori edozein motatako enpresetan. Horregatik, bada, arreta handiz begiratu behar ditugu merkatuko eragile guztiak eta aldagai kritikoak artatu. Marketin digitaleko estrategia bat eta bitarteko berrietara bikain egokitutako komunikazioa funtsezkoak dira gaur egun aldatzen ari diren proiektuetan eta sortzen diren planteamendu berrietan.

  • Miguel Angel Doncel, SGOren sortzailea eta presidente exekutiboa
Osteguna
09 urr.
2014

Marketin digitala

Estrategia digital bat sortu nahi badugu, ulertu egin behar ditugu inguru digitaleko elementuak, operazio eredu digitalak eta diru-sarrerak zelan eratu eta ezartzen diren, bezeroari balioa emateko eta, enpresari, diru-sarrerak.
Teknologia digitaletako aurrerakuntza eta erabilera aldaketa sakonak sustatzen ari da erakundeek produktuak eta zerbitzuak erosteko eta saltzeko modu eta sistemetan, salmenta eta entregatze sistemak haien balio-katean txertatzeko.
 

  • Eneko Pol, Telefónica España, Negozio berrien zuzendaritza
Osteguna
16 urr.
2014

E-commerce: lineako salmentak eta teknologiak

Europako lineako salmentek gainditu egin zituzten Iparramerikako merkatukoak 2011n, eta munduko e-commerce-ko merkaturik handiena bihurtu zen Europa.
Bezero digitalak asebetetzeko, lineako salmentak eskatzen du enpresaren kanal ugariko estrategia definitzea, baita merkataritzako eta entregatzeko prozesu egokiak eta fidagarriak definitzea, ezartzea eta exekutatzea ere.
 

  • David Ruiz, SmartUp-en bazkide sortzailea
  • Alex Rayón, Deustuko Unibertsitateko irakaslea eta ikertzailea
Osteguna
16 urr.
2014

Enpresaren eradalketa digitala

Eredu digital berrien ezarpen arrakastatsuen ebidentziak eta plataforma digitalak enpresaren estrategia betetzeko erabiltzeak erakusten dute teknologian inbertitzeari loturik, aldaketa sakonak egin behar direla egituran, prozesuetan eta erakundearen kulturan.

  • Oswaldo Lorenzo, Deusto Business Schoolen Estrategia Digitaleko irakaslea
© 2014 II Business Areto Digitala. Eskubide guztiak erreserbatuta| Legezko oharra

 

Icaza gela - 3 solairua - Deusto Business School
Bilbo Campusa - La Comercial eraikina) Aguirre Anai-arrebak, 2 48014

Antolatzen du:

Deusto Business SchoolAlumni La Comercial